Mitt perfekta lilla kaos...

Jävla tåg!

Publicerad 2010-12-17 15:41:58 i Vardagligt,

Det va längesen som jag frös så mycket som jag har gjort idag!
Skulle tagit tåget vid 12...
Först va det försenat 10 min...sen slutade det med "några" minuter till!
13:30 gick det...
TOPPEN ROLIGT!!!
VERKLIGEN!!!
Fy f*n va jag hatar tåg!!!!
Snälla mamma kom o hämtade upp mig på stationen...
- Kan du köra till donken NU? jag håller på att dö av svält!?
- Va?! Ska du äta där?!
- Just nu går vad som helst bra...det ligger närmast...
(man får ifs inte alltid den maten man har beställt men undan går det)
Sagt och gjort..
Jag fick tryckt i mig en meny som smakar "ingenting" o nu är jag hungrig igen=)
Mamma o jag fick en "vi måste prata" stund i bilen!
Hon vågade nog inte köra samtidigt som jag åt med tanke på att jag säkerligen hade slabbat i bilen då *skratt*
Men det va faktiskt riktigt mysigt!

Sen kom jag hem...o slängde mig i ett bad!
Jag tog så varmt vatten att jag nog aldrig vill bada igen är jag rädd...
Men gud va GOTT det va!
Så nu känner jag mig som en människa igen...
En människa som INTE tänker fylla på sitt tågkort utan köpa en ny bil istället!
O där med basta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela