Mitt perfekta lilla kaos...

A car from hell - YES please!!

Publicerad 2010-04-11 21:07:27 i Vardagligt,

Sitter o letar bil på internätet!!! *suck*
Vi får ju som bekant INTE tillbaka vår "pärla"..
Inte för att jag brukade göra vågen innan jag gick in o satte mig i henne...
Men hon funkade
Hon va välvårdad
Hon hade stort bagage
O tanken va att hon skulle hålla nåt/några år till...
Tills vi kunde hitta "bilen vi vill ha"...

Nä, nu ska vi göra ett panik köp istället!
O jag får andnöd på riktigt!
Har hittat EN stackare som jag kan tänka mig...
Den är svart...KUL..
Pax för att inte tvätta bilen (för alltid)

Måste fortsätta, tog bara en paus, för att slippa börja gråta på kuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela