Mitt perfekta lilla kaos...

En liten vädjan, bön...ja kalla det va du vill!!

Publicerad 2010-04-25 23:04:57 i Vardagligt,

GE MIG EN BIL NU!!!!!!!
(snälla)


Jag spyr snart på riktigt, jag lovar!
Jag håller långsamt på att bli galen.
Dumma, dumma gubbe som va "tvungen" att halka ut i vägen just då!
Inget tackkort till dig alls...jag ångrar mig...du får inget...thats it!
Det här kostar mig TID (framförallt), pengar, ork & energi (som jag knappt har) samtidigt som jag går o dras med konstant träningsvärk som orsakas av att jag måste cykla till jobbet.
TIDIGT på morgonen dessutom!
Jag är en ren fara i trafiken o det är ett under att jag kommit både dit o hem levande så många gånger, med tanke på hur trött jag är just då.
Där är alltid motvind på min väg.
Det spelar ingen roll vad klockan är, om det är vindstilla överallt annars, där blåser ALLTID ÅT FEL HÅLL.
Inte ens jag förstår hur det är möjligt.
Det spelar ingen roll att vägen svänger mot slutet, där är ta mig f*n motvind där också.
Motvind motvind motvind.
Lägger man till regn på det o lite kyla i vinden så börjar man ju nästan att gråta.
JAG VILL INTE MER NU!!!!

Får jag inte en bil i veckan så kommer jag slänga mig på golvet som ett barn gör i affären när han/hon inte får som hon vill.
Jag tänker gapa, gråta, sura, slå händerna i golvet o bete mig så pinsamt som möjligt!
För nu har jag nog provat allting annat...så va fasen ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela