Mitt perfekta lilla kaos...

Fixa frillan!

Publicerad 2010-04-29 13:04:58 i Fia tipsar,

Lyxade mig en liten hårprodukt sist jag va hos frissan.
Gillar man fluff så kan INGENTING gå fel med den här.



Som ett puder man lägger i hårbottnen, rufsa till lite, sen sitter den där: frillan=)
Toppengrej tycker jag!!!!

Mitt läkarbesök gick "bra".
Det va som jag trodde vilket inte va så kul, men nu har jag ju fått grejer som hjälper iaf!!
När han tittade mig i halsen frågade han om jag hade varit sjuk mycket??=)
Förstår inte hur det syns där, men ja...jag skyllde som vanligt på mina härliga barn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela