Mitt perfekta lilla kaos...

Bara att plocka i ordning här i huset...

Publicerad 2010-12-22 14:03:53 i Vardagligt,

...har tagit i stort sett HELA DAGEN!!
Jag förstår inte hur vi kan ha så mycket grejer....på "fel" plats!
Dessutom så bestämde jag mig för att göra nåt jätte tröttsamt...
Nämligen gå igenom leksakslådan här nere!!
HERREGUD säger jag bara!
Vi har en gameldax kista som lilleman har sina grejer i på nedervånen mest för att han ska slippa springa upp o ner i trappan...
O i den lägger han ALLT som han tycker sig behöva=)
Det finns små hål på kistan på kanten där träpluggarna ska gå i när man stänger den...
Där har han sparat popcorn kärnor ifrån jag vet inte när *skratt*
Så nu går kistan knappt att stänga...o kärnorna...ja dom sitter ju där dom sitter...
Han är påhittig den lille=)

Men nu har mamma slängt det jag tycker att han INTE behöver...
Sånt som mc donalds leksaker..
teckningar med bara en prick eller ett streck på...
trasiga bilar, en pinne, ett sugrör, en trasig kattleksak osv...

Så vi får hoppas tomten kommer me mycket nytt=)

Dammsuga står på schemat men det gör inte mig nåt...
Här är ju så sannslöst kallt så jag ser nästan fram emot att få upp värmen lite=)

Har hunnit med ett snabb besök på jobbet också!
Lunch, fika och julklappsutdelning!
Sånt får man ju inte missa=)
Det är så gott att komma dit o andas fabrik...
Det luktar "hemma o tryggt".
Inte för att jag längtar tillbaka...
Så gott luktar där inte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela