Mitt perfekta lilla kaos...

Blir inga bilder...

Publicerad 2010-12-10 22:34:03 i Vardagligt,

...tyvärr...
Kameran är allt annat än bra=(
Jäkla skit...jag som trodde jag skulle klara mig att lämna in den efter jul...
Men icke..
Synd, för sannolikheten att få tillbaka den innan jul om jag lämnar in den nu är ju SÅDÄR stor!!

Så jag får ta valet själv om brillorna...
O det är nog redan taget tror jag...
Är du så FÖRBANNAT kort mot mig så köper jag inga glasögon av dig heller!
Så det så!!
=)

Imorgon ska vi på glöggparty *mys*
Gillar glögg men är inget direkt fan av alkohol glögg med olika smaker...o en "fylla" på bara glögg vet jag inte ens om jag vill tänka på=)
Någon som upplevt en sån??!!
Men roligt ska det bli iaf att få komma ut lite och göra nåt socialt som alla andra har tid att göra.
Känns som att det va evigheter sen!!

En lite rolig parentes är att samma person som bjuder på glöggfest även bjöd in oss på nyårsballuns.
O vet ni vad jag svarade?
- Jag får se...vi vet nog inte riktigt va vi är sugna på här än!
Kul svar att få av någon va?! Skämdes nästan lite efteråt...
"jag får se om jag har lust att komma till er eller om vi hittar på nåt roligare"...lät det ju som *skratt*
Men jag får skylla på att det va en dålig dag, lilleman va sjuk, fest va det sista jag tänkte på, o ju mer jag pluggar och jobbar dessto mindre känner jag för att träffa folk!
Vilken social o roliga människa jag är=)

Nu blir det sängen...o jag har ställt barnen på 9...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela