Mitt perfekta lilla kaos...

God morgon!

Publicerad 2010-12-22 08:30:41 i Vardagligt,

Det blev ett mysigt bubbelbad igår minsann!
Vidare sociala va vi dock inte...
Jag hade jobbat heldag o han hade jobbat över=)
Men vi var där båda två och hade tid ihop=)

Från o me nu är jag ledig!
JA JAG FUSKAR!!
Men det får man göra...
Jag har varit så snäll i övrigt i jul...
O med risk för att dunsa i väggen så lyssnar jag på kroppen idag!
Evigheter sen känns det som!
Så nu ska jag STORSTÄDA hela huset o göra riktigt mysigt här hemma!

På med julmusiken så kör vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela