Mitt perfekta lilla kaos...

Godmorgon!

Publicerad 2010-12-03 08:46:05 i Vardagligt,

(undra hur många av mina inlägg som har den rubriken egentligen)

Här sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så man kan vakna till liv lite=)
Ute små snöar det och jag har drabbats av VÄRLDENS "jul mys känsla".
Fattar ni att det redan är 2:a advent till helgen?!
Tiden går så fort att jag knappt hänger med längre!
Det är fullt upp överallt och allting bara snurrar på...
Ibland känns det som att jag står i mitten där allting är stilla trots att jag har fullt upp hela tiden!
Denna helgen är den näst sista i gbg...o det ska bli så skönt att vara klar där!
Missförstå mig rätt:
Det har VERKLIGEN varit JÄTTEROLIGT och gett mig OTROLIGT mycket...
Men samtidigt så börjar det bli tröttsamt nu...jag känner mig klar...jag vill ta med mig mina nya kunskaper och komma ut på nya äventyr...

Eller rättare sagt, äventyren drar och sliter i mig men jag har inte riktigt tid att hoppa på allting jag vill göra förrän gbg är klart=)

Idag är det dax för seminarium och inlämning av min tenta!
Det är lika gott varje gång när man får lämna över ett arbete och inte tänka på det mer=)
Hoppas på ett G...MEN...den här gången kan nog vara den första som betyget kanske blir under...
I vanliga fall hade jag just nu suttit med hybris och hjärtklappning...
Men den här gången gör jag inte det!
Jag har gjort så gott jag har kunnat och får jag kompletera så får jag...
Inte mer med det...

Kaffet är klart så hon beger sig här ifrån nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela