Mitt perfekta lilla kaos...

Haha....

Publicerad 2010-12-16 08:17:12 i Vardagligt,

...idag ska jag ge mig ut o handla klart julklapparna!!!
Jaja jag vet...hon som skröt om att hon va ute i så god tid bara för ett par veckor sedan=)
Men denna någon skrev även (om jag inte minns fel) att det är hon som kommer stå där förvånad dagarna innan o konstatera att: "Tusan det är julafton nästa vecka o jag är inte klar!!!"
O det va ju PRECIS så det blev...

Idag har jag tid - eller aldrig!!
O jag vill inte ha några lessna barn på julafton så jag får vackert gå? genom detta vackra vinterlandskap!
Jag försöker låta positiv...
Men det är ju rätt förbannat typiskt att det måste snöa så HIMLA mycket just idag...

Ber en bön för att det håller upp i helgen...
Hörs om en stund eller två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela