Mitt perfekta lilla kaos...

Har helt gömt berätta...

Publicerad 2010-12-10 16:25:07 i Vardagligt,

...att jag har gått och fått ett kusin barn!!!
Världens sötaste lilla gosse tittade ut för ett par dagar sedan.
O det lustiga är att jag faktiskt känner att jag är redo att snutta lite på fjunet...
På julafton ses vi hela släkten och jag ska ladda redan nu=)
STOR GRATTIS TILL ER!!!!

Har varit på synundersökning nu o ja...hela den sagan är en historia för sig!
Som jag trodde så ska jag använda dom vid behov...vilket är skitbra.
Jag klarar mig enligt optikern vid bilkörning utan (precis på gränsen)...men sen kan man fråga sig hur han är utbildad=)
Enligt mig så får dom nog sitta på där i fortsättningen också...
Det är ju så mycket lättare när man upptäcker en skylt några meter bort och slipper panikbromsa=)
Ska visa brillorna alldeles strax...tyvärr hade hon i butiken VÄLDIGT mycket synpunkter, så ja...det vet i tusan om det blir några just där...
Bland annat trodde hon att jag "kommer tröttna på ett par för små glasögon"
Ett tag ville jag fråga om hon kände mig...men stämningen va redan så tryckt efter att jag hade förklarat ett par hon tagit fram som TVRUTOR!!
Men sen vet ju inte jag...det kanske ingår i hennes arbetsruitner att hon ska känna sig nöjd med vad hon sålt till mig?!?
Det kanske är viktigare än att jag trivs i dom?!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela