Mitt perfekta lilla kaos...

Hejs!

Publicerad 2010-12-14 09:06:27 i Vardagligt,

Är på lite bättre humör idag!
Skönt att vara hemma!!!
hatar att pendla nu...
Det är kallt, halt o tågen är (ALLTID) försenade=(

Men men... nu är det bara denna veckan kvar som blir jobbig.
Nästa vecka ska vi inte träffas i skolan mer än 2 dagar o sen går vi på "jul lov".
Jul lov...med ett arbete som ska göras och en jävla massa böcker som ska läsas!?
Det är fasen värre att gå på högskola än att ha ett heltidsjobb=(
Tydligen firar man inte jul när man pluggar...
Men på julafton tyckte vår lärare att vi kunde lägga fötterna på bordet och slappna av...o det va ju snällt av henne!?
(jag ska nog lyckas lägga fötterna på bordet lite oftare än så...men säg för guds skull INTE det till henne=))

Har en MASSA inplanerat idag...
Sitter just nu o tittar igenom mina anteckningar...sen blir det att måla ett sminkkort till mitt slutprov, fixa mina modeller, läsa sociologi boken (som jag inte ens minns namnet på), laga lunch... ja sånt roligt ni vet=)

Hörs om en stund eller flera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela