Mitt perfekta lilla kaos...

Hemma - o kan göra nytta!

Publicerad 2010-12-04 22:09:58 i Vardagligt,

Fy va jobbigt det har varit att vara borta hela dagen idag!
Jag HATAR att vara iväg när lilleman är dålig!
Inte för att jag kan göra så mycket...
Men det känns tryggare för mig att finnas där...veta hur man mår...trösta lite...vagga lite!!
Men nu har han fått så många doser med medicin att han säkert sover gott i natt!
Det hoppas jag för hans skull...
Men jag blir inte lessen om han vaknar så jag kan springa upp och hämta honom till vår säng!
Ligga och lukta i hans lilla nackfjun och få lägga armen runt den lilla kroppen...
Men då hoppas jag givetvis att han vaknar av en mardröm och inte av kruppen...
Jävla krupp...jag HATAR det!!!

Nu blir det sängen...nya tag imorgon!

Ska göra ett nytt despert försök att få bort allt glitter i ansiktet också...gud va det sitter!
Som det känns nu så kommer jag glimma ända fram till nyår!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela