Mitt perfekta lilla kaos...

Jaha...

Publicerad 2010-12-12 22:02:12 i Vardagligt,

...blev inte mycket bloggande idag mina vänner?!
Men man kan ju inte ligga på topp alltid=)
Sen är det ju så sjukt tråkigt när kameran inte funkar heller=(
Men men...

Fikat med en kär vän,lekt med barnen, halkat utanför huset...
Sen har det inte hänt så mycket faktiskt...

Nya tag med skolan imorgon...ser fram emot det sådär mycket...
Funderar hur jag ska göra...
Prioriterar jag verkligen rätt nu?!?...
Magkänslan säger mig att jag borde tänka om...
Men jag vet inte?!?!

Nu: sängen, filmen, ansiktsmasken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela