Mitt perfekta lilla kaos...

LÅng dag!

Publicerad 2010-12-15 22:14:56 i Vardagligt,

Har haft en riktigt lång dag idag!
Började med skola fram till eftermiddagen sen tog jag bussen direkt in till jobbet...
Slutade 18...åkte med vänner hem, åt och provsminkade sen till mitt slutprov!
Behöver jag tillägga att jag är HELT SLUT?!?
Skönt med en "hemma dag" imorgon!
Ledig kan jag inte skriva för för det är jag VERKLIGEN inte!!!!
MEN jag slipper lämna stadens gränser på ett dygn...SKÖNT!!!
Biter ihop nu till tusen...jag fixar detta=)

Kryper nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela