Mitt perfekta lilla kaos...

Lite bilder!

Publicerad 2010-12-09 22:07:12 i Vardagligt,

Temat va fantasi/dekorativ make up.
Jag valda att göra söta miss Vinter!



O sen gjorde miss Vinter en glänsande staty utav mig.


Det är så jäkla roligt att sminka sånt här så ni anar inte!
DOCK är jag glad att Miss Vinter har kvar sin hud...för fy jesus va det limmet satt!
Jag hade tur där att hon valde en annan färdiglimmad variant till stenar som bara var att plocka bort =)
O jag älskar fransarna som jag har på mig...skitballa verkligen!!!
Men tunga=)
Nu förstår man våra "stackars" drag modeller vi hade för ett par veckor sedan=)

Nu blir det sängen, film och mys...
Ledig helg denna helgen me...UNDERBART!!
O lilleman håller på att piggna till...älskade ungen!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-10 23:27:56

Vi e ju såååå snygga, körde du den maken nu i måndags eller? ;)

Jadu hahaha jag är också väldigt glad att jag har huden intakt utan snöflingor :D Shit asså, limmet limmade verkligen haha.



Grymt jobbat gumman :D

Love it!

Nu pryder du min blogg också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela