Mitt perfekta lilla kaos...

Lite sömn och jag är nästan som ny igen!

Publicerad 2010-12-07 10:54:43 i Vardagligt,

Det är dock inte lilleman...
Fortfarande feber, fortfarande hängig...o innan tackade han nej till glass...
Om jag var orolig innan så är det INGET mot var jag är nu!
Nej till mat?...ja visst...
Men till GLASS???... NEJ då är han sjuk!

Han somnade nyss i soffan (igen)
Så nu ska jag passa på att:
starta disken
starta tvätten
ringa ett samtal
sätta på mig ansiktet
byta kläder
fixa inför lunchen

Han sitter ju som ett klistermärke på mig dygnet runt...det är omöjligt att få nåt gjort när han är vaken!?
Lite som att ha ett spädbarn här hemma igen..
(tack gode gud för att feber går över=))

Måste skynda nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela