Mitt perfekta lilla kaos...

Morgon!

Publicerad 2010-12-06 10:34:45 i Vardagligt,

(jag skriver inte god morgon för då hade jag ljugit)

Har sovit ap illa...
Om man ens kan kalla det för att sova...
Vaknat, vridit, vänt och lyssnat efter sonen...
Det här tar knäcken på mig!! =(

Tacksamt nog har jag hamnat i en fin grupp i skolan som har förståelse.
O det ska jag vara VÄLDIGT glad för!
Jag kommer missa mycket nu...men får chansen att göra det hemifrån!

Tog febern på den lille stackaren precis för jag tyckte han va ovanligt varm o klängig..
39...o stackaren har legat helt still i soffan hela fm...
Detta kommer bli en låååång dag!

Som tur är så börjar han bli lite intresserad av tvn.
Inte för att det är nåt att hurra för kanske=)
Men till viss del så är det toppen.
Han orkar inte leka men är ändå rastlös..
Så nu har vi suttit och resenserat "Hitta Nemo" som är favoritfilmen =)
Basse hade också den som favorit när hon va mindre komiskt nog.

Nä, måste gå o kramas nu...

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2010-12-06 13:19:18

tänker på er! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela