Mitt perfekta lilla kaos...

Tog mitt förnuft till fånga...

Publicerad 2010-12-11 13:10:21 i Vardagligt,

...o drog med mamma på en soltid.
Det är ju så förbannat tråkigt att åka själv!!
Orsakade nästan en hjärtinfarkt på henne genom att boka den snabbaste tiden dom hade.
20 min hade vi på oss...men hann gjorde vi allt...
O det visar ju bara att jag oftast (även om jag är en tidsoptemist) får mina planer att gå i lås!!

Mitt vanliga ställe som jag solar på hade stängt så nu bokade jag tid på badhuset här i stan!
Lite schabbigt kanske...men bruna blev vi!
Utanför springer jag på en kär vän som berättar att hennes son o hans morfar är inne och badar.
Dock hade sonen lyckats göra nåt i byxan efter 5 min så morfar fick skämmas ihjäl=)
Både jag o mamma tittar upp på skylten åvanför kassan och mamma frågar:
- Jaha badar dom i den stora poolen då, för här står det ju att den lilla bebispoolen är stäng för rengöring.
- Nej dom badade i den lilla (säger vännen) o det va vi som råkade stänga den!

Givetvis dog jag av skratt och hade ett härligt leende på läpparna genom hela solningen!
Tack gode gud för att jag inte va henne idag=)

Nu: lördagsgodis och silverschampo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela