Mitt perfekta lilla kaos...

Typiskt!

Publicerad 2010-12-16 14:45:58 i Vardagligt,

Maria om Aloha!!:
"GLÖM nu inte att skriva i den också. Det är liksom poängen!
haha"

Någon kom på mig...
=)

Måste berätta om en liten lustig sak!
Me tanke på hur tankespridd jag är så kom jag på idag att vill jag skicka några julkort i år utan att skämmas så kanske det vore på tiden att posta dom typ idag!
Så det fixade jag innan...
Duktigpetter där...
Mitt i skrivandet så kommer jag på en vän som bor långt långt bort.
Haha, tänker jag...jag har inte fått nåt av henne i år...
(hon är så jäkla duktig på det annars)
I år smäller det tänker jag!!
I år kommer mitt julkort dimpa ner i hennes brevlåda före hennes kommer till mig.
Hon kommer handla i ren panik...
Skicka i väg ett fort som tusan så jag inte märker att jag egentligen va glömd...
Detta är ju sånt jag brukar göra så jag kan hela den biten=)
Nöjd spatserar jag iväg o postar mina mästervärk som jag inte ens har köpt själv=)
Gick en runda på stan och fixade resten av julklapparna...
Kommer hem o har fått ett brev...
Gissa vem?!
DET ÄR HON!!!
Jäkla skit tänker jag...samtidigt som jag ler...
För i år tänkte vi nog på varandra samtidigt...

Tusen tack Madde...din avkomma o hund hänger på min kyl och glänser!
O ditt julkort hämtar posten idag kl 15 =)

Kommentarer

Postat av: Madde Olsson

Publicerad 2010-12-17 20:14:06

Hahahah! för en gångs skull va jag först: :P

massa kramar till er =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela