Mitt perfekta lilla kaos...

Underbara unge!

Publicerad 2010-12-08 20:52:30 i Roliga barn,

Det är ingen ide att ni går till apoteket nu på ett tag för jag var nämligen där innan och storhandlade=)
Nu har vi allt vi behöver och lite till...

Innan vi gick ner så bestämde jag mig för att överraska tösen min och frågade därför om hon ville ta sitt andra hål i örat!
Det blev ju bara ett sist och hon har gått o stört sig på detta men samtidigt varit väldigt nervös för att göra ett till.
Vi har varit på väg flera gånger, men jag har haft skola, blivit in ringd på jobb osv.
O så idag helt plötsligt så insåg jag att jag hade tid.
För en gång skull så kunde jag strosa på stan med henne och fixa detta!
Hon hakade på med en gång.
Gick in själv och satte sig i stolen...
Jag var och fixade en leksak till lilleman så hann inte skulle störa och vara i vägen.
(Jag fullkomligt ÄLSKAR affärer som tänker på att ha en liten leksakslåda...man slipper så mycket bråk då!!!)
Livrädd för att missa hela grejen skyndar jag in i rummet där misshandeln ska utspela sig.
Stora tösen sitter där och förklarar att hon inte vill räkna till tre för att tanten därefter ska trycka av. Hon vill inte heller bli lurad.
Ta det bara så vi får det gjort!
Haha!! Det är min dotter det!!
O gjort blev det med ett knappt hörbart: AJ!

Ikväll va hon så stolt att hon sa:
"Tack Mamma för att du fick mig att våga"
(då får man en tår i ögat som mamma men handlar därefter som en riktig mamma)
- Jag??? Det va ju du som gjorde hela grejen. Det var ju du som var modig, jag stod ju bara brevid!
Du va helt fantastisk lilla hjärtat!

Mamma om du läser här så spela VÄLDIGT FÖRVÅNAD nästa gång ni ses! Jag fick nämligen klara instruktioner om att mitt huvud hänger löst om jag skvallrar! Hon vill berätta själv...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela