Mitt perfekta lilla kaos...

Vet ni?

Publicerad 2010-12-01 17:38:23 i Vardagligt,

Dom ringde in mig för jobb imon me=)
Jätte roligt!!!!
Tackade JA med en gång givetvis!
La på och gick ner o berättade den roliga nyheten.
- Men hur gör vi imon då?
(säger mannen)
I samma sekund kommer jag på att jag har glömt av att han ska opereras imon och att jag har lovat att köra honom!
Fy fan vilken dålig fru jag är....
Står och tvekar ett tag hur jag ska göra
jobba - vara fru
vara fru - Jobba
Tillslut kommer jag fram till att han är viktigare, och får vackert ringa upp igen och medela att jag inte kan!
- Hej det va jag igen. Tyvärr kom jag på nu att jag inte kan jobba. Min sambo ska opereras och det hade jag glömt!
Hon måste just i detta nu fundera över va tusan det är för människa hon har anställt egentligen...
Fast det måste ju vara ett STORT tecken på hur roligt jag tycker det är,
när jag (nästan) åsidosätter allting annat....

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela