Mitt perfekta lilla kaos...

Kommer det? eller har det ångrat sig?

Publicerad 2010-02-27 18:23:44 i Vardagligt,

Ja det kan man fråga sig!!
Ingen mer har kräkt här i huset o nu räknar jag timmarna!!!
När kan man friskförklara oss? när är vi över gränsen??
Imon?
Om ingen har spytt imorgon kväll så borde det ju inte komma?
Önsketänkande?
Usch jag HATAR verkligen maginfluensa!
Eller egentligen hatar jag att må illa, det finns ju inget värre!
Spy är ju egentligen det "bästa" med det när man väl gör det, för då släpper det ju sen!
Sen kan man somna o må toppen dagen efter!

Håll en tumme för oss så går jag o spritar ner hela huset o alla som bor där igen (o igen, o igen, o igen)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela