Mitt perfekta lilla kaos...

Basse skulle tälta...

Publicerad 2010-07-29 11:27:43 i Roliga barn,

...med en kompis inatt!
Ja, jag skriver skulle för så mycket tältande blev det inte!
Kl 21:20 gick dom o la sig.
Vilket egentligen betyder låg där o berättade historier, skrattade o sjöng=)
*mys*
23:30 hade jag precis somnat o hör någon på toaletten!
Då är det dom=)
- basse!?? (viskar jag så tyst jag bara kan)
- JA!!!
- Tyst liten sover (säger jag ännu tystare)
(dom kommer o ställer sig i dörr öppningen)
HELVETE tänker jag, mannen ligger där naken *SKRATT* På med täcket på honom innan dom hinner se nåt dom inte vill=)
Detta leder till att han vaknar till o börjar småsprattla för att få av sig täcket! Jag får lägga mig lite halvt på honom o prata snabbt med flickorna innan han dör av varmeslag=)
JESUS!
Upp o bädda, ner med båda i sängen!
Sen sov vi...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela