Mitt perfekta lilla kaos...

Det bästa med att vi åkte till Danmark...

Publicerad 2010-07-18 22:44:18 i Vardagligt,

...måste ändå vara det här:

Jag har en hel låda o den är min min min=)
O färska är dom med, hör o häpna=)
Ni vet när man köper en sån här i en kiosk, när dom ligger framme vid disken, helt torra o så hårda så man antagligen hade kunnat slå ihjäl någon med en?
Så ska dom inte vara=)
Håller man upp en av mina pipor längst ut i kanten så böjs den nästan i 90 grader o går tillslut av.
Så färska ska dom vara=)
Man ska alltså inte få kramp i käken när man äter dom.
Det ska kleta på tänderna istället=)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-07-19 23:48:37

kan man få bli bjuden på en?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela