Mitt perfekta lilla kaos...

En till sak jag inte vill veta!

Publicerad 2010-07-28 12:34:25 i Vardagligt,

O det är hur folks underkläder ser ut!
SNÄLLA SLUTA hänga ut dom på tork!!
O ska man nu TVUNGET göra det så häng dom för guds skull innerst!
BAKOM all den andra tvätten!
Det finns inget värre än när folk skyltar med sina sletna, fula underkläder.
Så nära varandra vill man liksom inte vara, inte med alla iaf=)
O jag LOVAR dig att folk kommer ändra uppfattning om dig!
Det ända jag tänker på när jag möter mina föräldrars grannar är...
"jaha där går hon med dom FULA blommiga tant trosorna"
Så kan vi vara överrens om det?
UNDERKLÄDER - HÄNGER VI INNE!!!

På tal om inget så har jag gått o skaffat mig VÄRLDENS STÖRSTA vagel i ögat!
SKÖNT!!!!
Den kom redan igår vilket betyder att jag har varit sur som ätticka nu i två dygn!
(stackars ni som delar tak med mig)
Så just nu är det osminkat som gäller...
Osminkat, ögondroppar o en jäkla massa kylbalsam på kinden =)
Vackrare har man ju varit *suck*
Det roliga är att så fort mamma fick se mig igår så sa hon att min bror också har fått en vagel i ögat.
SAMMA ÖGA
FAST PÅ ÖGONLOCKET (min sitter under)
Vart har vi varit kan man ju fråga sig!?
Eller så har vi slagits med varandra men vägrar erkänna det =)

Nu blir det eftermiddagslur i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela