Mitt perfekta lilla kaos...

Fia Testar: bleka tänderna hemma!

Publicerad 2010-07-15 23:16:22 i Fia Testar,

Ja nu ska vi se om det här verkligen fungerar!
Så här såg det ut vårt lilla kit! Har inte hört talats om märket o har ingen aning om hur detta är jämfört med andra konkurenter. Men svärmor sålde detta innan o va gör man inte för familjen=)




Den lilla till överkäken o den stora för underkäken! Inte logiskt tycker jag, men jag lyder mannen som har gjort detta innan=)
Jag tvingade honom att göra det med...
(Misslyckas det så är jag ju inte ensam om att se ut som "hej kom o hjälp mig" i truten *skratt*)



Att få till det här i munnen va inte det lättaste =)
Man ska alltså sätta in det i munnen som ett tandskydd, peta till den så att den sitter på plats o sen ta bort den tjockare plasten. Kvar blir en tunn plast som innehåller lite gegg som sitter kvar på tänderna.


Sen ska man alltså sitta med detta i munnen i en timme! *suck*
O bara för att man inte vill svälja ner alldeles för mycket så får man ju givetvis hur mycket saliv i munnen som helst=)
O det är en sån äcklig känsla.
Du känner ju gegget som sitter där inne o varenda gång du säger nåt så flyttar du ju på själva plasten.
Så det slutade med att vi satt tysta här o kollade på en film, KUL !!!

Smaken är en blandning mellan tandkräm o...??...gummi?...
En kondom med mintsmak kanske? *skratt*

Vet inte riktigt om tänderna blev så mycket vitare dock.
Men det va en rolig grej att prova=)

Före:


Efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela