Mitt perfekta lilla kaos...

Gick upp tidigt idag...

Publicerad 2010-07-14 07:44:43 i Vardagligt,

...inte för att jag behövde utan för att jag ville=)
(semestersjukan??=))

Men det finns ju inget bättre än att få sitta ner o äta frukosten i lugn o ro.
ÄLSKAR DET!
Barnen sover o jag håller på att packa:
Det blir en dag på standen...lala lala lalala....

Tänker göra två irriterande inlägg idag.
Inte för att jag är på dåligt humör utan mest för att det är någonting som stört mig i ett par dagar.
Det ena handlar om vårt älskade facebook o det andra handlar om personer som härmar en.
Det ni =)

Men det tar vi sen...
Först så ska vi njuta lite av kaffe, solsken o vällingmyset...
(någon ligger nämligen o sjunger där uppe nu...*mys*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela