Mitt perfekta lilla kaos...

Gütten mürgen gütt fülk!

Publicerad 2010-07-30 09:39:09 i Vardagligt,

Nu har jag kollat mitt schema =)
Det här känns så lustigt...
Tänk att jag ska börja plugga!!!! *wiii*
Har fått ställa in mig på mitt andrahandsval me tanke på hur långt ner jag hamnade på reservlistan på mitt första...TUSAN!!!
Men skam den som ger sig..
Till hösten blir det högskoleprovet o sen jäklar söker jag in igen!
Känns onödigt att gå någonting jag egentligen inte vill?!?
Men o andra sidan vill jag inte vara kvar på jobbet heller, så detta är det bästa alternativet=)

Jag tror det är bra för mig att göra såhär, komma in med en fot i "pluggvärlden" igen.
Man blir så jäkla bekväm på jobbet!
Jag kan allt, vet allt, pengarna kommer in i slutet av månaden o allting är "säkert".
Det är farligt det där, tror det lätt blir så att man tillslut inte vågar.
Man har ju det så bra?!

Men nu är det dax, känns gott!
Väntar fortfarande på svar ifrån min drömutbildning som jag kommer ägna helgerna framöver åt.
HÄRLIGT!!!
Lika bra att ta allting på en gång=)
Vad det är får ni veta lite senare...lite hemlisar måste man ju ha=)
Men ni som känner mig anar nog...
Åh jag hoppas verkligen på detta!!!!!
Det sägs ju att man ska följa hjärtat o det man tycker är roligt...
O det är det jag har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela