Mitt perfekta lilla kaos...

Har varit i...

Publicerad 2010-07-16 20:44:05 i Vardagligt,

...Danmark hela dagen, därför bloggtorkan=)
Riktigt mysigt har vi haft o helt UNDERBART väder!

På vägen hem när vi stannade vid en rastplats så gick basse en bit bort för att plocka blommor till mig.
Rätt som det va hörde jag henne skrika i buskarna o jag hann tänka en hel del innan hon kom ut igen:
"finns där brännässlor?"
"trampade hon på en snigel?"
"orm?"
"Sitter hon fast i en taggbuske?"
"Har hon trampat i hundbajs?"
Ja ni vet...=)

Ut kommer ungen i full fart med händerna kupade framför sig.
- MAMMA!!!!! JAG HAR FÅNGAT EN GRODA!
Hahaha....o det hade hon minnsann...
En pytte liten söt en!
Efter att vi hade hälsat på den allihopa sprang basse tillbaka till buskarna o satte den på ett löv!
Djurvän som hon är!
(ska se om jag får in en bild på den sen)

Annars har dagen som sagt varit helt perfekt!
Ingen gnällde i bilen
Ingen sprang bort
Alla gillade glassen=)
Toalettbesöken gjordes innan det va försent
Inga skoskav
Inget solsting trots värmen
Ingen trillade o slog sig
(ibland har man tur)

Alla var bara glada o lyckliga o ÄNTLIGEN känns det som att vi allihopa är på rätt köl i gen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela