Mitt perfekta lilla kaos...

Jag hörde ett samtal!

Publicerad 2010-07-01 16:16:47 i Vardagligt,

Hade inte tänkt blogga alls men sitter just nu o lyssnar på mina underbara barn som sitter i köket!
Är bara tvungen att göra ett inlägg för detta vill jag minnas=)

Dom sitter med dagen tidning o pekar på olika personer.
-vem är du pelle?
- Ehhhh (man hör hur han tänker)....DA!
Basse kiknar av skratt o ropar till mig att han pekat på en tant.
- är du verkligen hon?
- JA!
- men är du verkligen en tjej?
- JA!
Basse skrattar så tårarna sprutar=)
- Vem är du mer då?
Pelle tänker så det knakar o sen säger han.
- De...mim...da!
Han pekar på en bild av grillskivor i tidningen o ingen kan hålla sig.
Basse skrattar, jag skrattar för att basses skratt är så smittande o liten skrattar för att vi skrattar!
HÄRLIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela