Mitt perfekta lilla kaos...

Kräftskiva igår...

Publicerad 2010-07-25 15:29:49 i Vardagligt,

...därför den sena uppdateringen idag=)
O Gud va gott vi åt, o så roligt vi hade!
Bilder kommer, på gott o ont *skratt*
Men mitt batteri till kameran dog just i detta nu så vi får vänta en stund på det=)

Mår annars bra idag!
Blev inte mycket alkohol i går o magen verkar ha klarat sig  (ta i trä) =)
Vi sov över hos mormor där kräftskivan va o det va LÄNGESEN som jag sov så gott.
Vissa platser är man bara sådär naturligt trygg på, förstår ni vad jag menar?
Det vilar nåt gott där helt enkelt!
Vi sov i hennes uthus där jag då o då sov som liten, ihop med min plast morfars barnbarn, hänger ni me?
Vi brukade höras o så frågade jag henne:
"kan inte du sova över hos din morfar, så sover jag över hos min mormor?"
Sen lekte vi där hela dagen, badade i havet, tiggde till oss alldeles för mycket glass o spelade minigolf.
*mys*
Det va bättre förr.... *skratt*

Det är roligt hur känslan sitter kvar i en än.
Så fort jag kommer in där o känner doften av....ja vad är det egentligen för doft? =)
En blandning av gamla möbler, nytvättad tvätt o fisk i frysboxen?
Hahaha... låter ju som en vinnare ja vet...
Men det är den bästa doften som finns o den får mig genast på harmonsikt humör!
(visste ni att man ska säga doft när någonting luktar (ursäkta mig, doftar gott). Det har svärmor lärt mig. En parfym doftar, fisar luktar...så där lärde ni er nåt nytt *skratt*)

Som sagt bilder kommer, men först ska batteriet laddas o jag ska ta på mig lite mer kläder.
Jäklar va kallt det är idag=)

Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela