Mitt perfekta lilla kaos...

Krukan har badat=)

Publicerad 2010-07-12 21:50:28 i Vardagligt,

Jag övertalade familjen att vi skulle åka o kvällsbada innan!
Såååååååå MYYYYYSIGT!!!!!
Vädret va ju kanon även om klockan va kvällen.
Ljummen vind o massa folk!
Så nu har jag badat för första gången i år (hela-kroppen-doppet då vill säga).
Innan dess har strandbesöken mest gått ut på att springa efter pelle liten i vattenbrynet=)

Han va sååå söt när han gick o pratade för sig själv innan.
Först sprang han från vattnet upp till väskan samtidigt som han sa:
- mamma, bata? wawwa bata? pappa bata? io bata...neäheee
Sen laddade han vid väskan:
- MAMMA, binga
- Ja spring då (säger jag)
- binga bata, mamma
O så satte han fart!
Ner i vattnet, skvättandes o skrattandes!=)
Jag vet, det måste ju upplevas...
Men ni kan ju försöka tänka er in i situationen *skratt*
(speciellt nu när jag glömde kameran hemma=))

Har tackat ja till skolan nu!
(både min reservplats o platsen som jag har)
SPÄNNANDE!!!
O imon ska jag latja till det ännu mera genom att söka en grej till!
Den som inte hade att göra, skapar sig att göra...helt enkelt...
Hahaha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela