Mitt perfekta lilla kaos...

Lustigt!

Publicerad 2010-07-27 21:55:04 i Vardagligt,

Idag blev det stranden hela dagen, så jäkla skönt!!
TACK UNDERBARA MORMOR FÖR ATT DU BOR SOM DU BOR!
Riktigt mysigt har vi haft det, jag, basse, liten o pappa/morfar.
(Mormor den jäkeln hade knappt tid för oss idag, först skulle hon bränna fläsk sen skulle hon vila?!?=))

Liten klappade sin första krabba i dag me, det va skräckblandad förtjusning vill jag lova=)
10 små krabbor fick vi ihop där på bryggan o någonting säger mig att det inte är första gången dom ligger i en hink=)
Men djurvänner som vi är åker dom i havet när vi lekt klart, o sen ses vi nästa gång=)

När vi satt där på bryggan i godan ro o filosoferade över livet (iaf jag) så går det i en dam o hennes man (hoppas jag) för att bada.
Inget konstigt med det, bada ni fast vattnet är svinkallt, jag bryr mig inte...=)
Men sen börjar dom småhångla o skratta.
Hon vägde ett par pannor för mycket o han den lilla spetan skulle givetvis passa på o bära henne där i havet också.
Jesus vilken syn...
Basse kollade konstigt på dom men återgick ganska snart till krabberna igen som va 10 gånger intressantare, o jag förstår henne.
Situationen va ju bara pinsam!
Jag funderade på om vi (jag o mannen) också ser ut sådär när vi "håller på" =)
Isf är den tiden förbi *skratt*
Sen försökte jag verkligen tänka:
"men ge dig nu, dom har ju bara roligt o är sådär kära"
Men det gick bara inte, innombords så skrek jag bara:
SLUTA BADA FÖR HELVETE O LÅT MIG FISKA IFRED=)

Vissa saker vill man bara inte se helt enkelt!
Vissa saker vill man inte veta o vissa saker vill man inte ens fundera över!
Det är likdant med sånna som HELA TIDEN måste berätta om sitt sexliv!
I skämt o liknande, har ni sånna i er närhet?
Jag har ett par stycken, o visst det kan väl vara roligt.
Missförstå mig rätt, jag är ingen jäkla torrboll =)
Men när det HELA TIDEN måste antydas till sex.
Vad man än säger, vad man än gör, man kan prata om hundhår o komma in på hur vida någon rakar sin bikinilinje eller vaxar? Där någonstans så räcker det...
Jag har en vän som GLADELIGEN berättar om sitt, o det gör väl ingenting...
Tills jag satt i soffan...
O hon berättade att dom körde en snabbis i den för någon dag sen!
Då vill man ju bara spy, åka hem o duscha o sen fila bort varenda partikel som kanske har råkat fastna på ens kropp med ett sandpapper.

Men va skjutton är det som är så speciellt?
Har inte alla sex?
Alla har väl gjort det förrut?
Eller är det dom som HELA TIDEN måste antyda till det som aldrig får nåt?
Är skämten så jäkla roliga?
Finns det nåt att skoja om överhuvudtaget?
Jag förstår INTE!!!!
Eller så är jag en jäkla torrboll...jag kanske är det...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela