Mitt perfekta lilla kaos...

Nu kom pizzan....

Publicerad 2010-07-18 13:33:52 i Vardagligt,

....o gott ska det bli!! *mumma*

Vi va på grillparty hemma hos en vän igår, några hus bort, nära o bra!
Så mycket alkohol blev det dock inte, vilket känns jäkligt skönt idag=)
Men det glädjer mig att det antagligen finns ett par där ute som är lite mer bakis=)

Fick se lillbror in action igår me på jobbet!
Duktig va han allt=)
Har ju lovat 100 gånger att jag ska titta förbi på en öl o igår fick jag äntligen tummen ur!
Det va konstigt att stå där, men väldigt skönt!
När vi gick därifrån så viskade han i mitt öra:
"fy fan va glad jag är att slippa detta"
O jag kan inte göra annat än o hålla me=)

Barnen kommer snart o vädret är ganska gott så förhoppningsvis blir det:
Sola
Studsmatta
Fika
Läsa
O titta på igelkott bebisarna i trädgården!
Dom är sååååå söööööööta när dom knatar runt här *mys*

(onödigt vetande:
Igår gick jag igenom min väska o räknade hur många läppglans där låg.
Alltså i EN väska, den jag använder mest!
Gissa?
3 är ju sådär lagom för mycket
5 lite överdrivet.
Jag hade 7
Va räknas det som?
Galen?, haha!
Tänker vänta lite med att gå igenom väskorna som jag inte använder så mycket tror jag=))

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-07-18 16:55:39

Haha så många äger inte ens jag =) lyckas alltid tappa bort mina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela