Mitt perfekta lilla kaos...

Oj va många...

Publicerad 2010-07-01 20:57:42 i Vardagligt,

...det va inne här idag då!
Lugna er, så intressant är det inte=)
Eller är det kanske bara EN som är VÄLDIGT intresserad??=)

Har inte bloggat ordentligt på ett par dagar nu.
Inte för att jag inte har kunnat utan mest för att jag faktiskt inte känt för det!?!
WHAT?!?!
Aa, kan man fråga sig!
Svaren på det är många, få delar jag me mig av=)
Eller kanske inget=)

Har funderat fram o tillbaka rätt länge nu på vad som verkligen är viktigt här i livet.
Djupt kan tyckas kanske?!
Men jag tror alla kommer till ett litet vägskäl förr eller senare i livet, ofta flera gånger.
Det behöver inte vara så allvarligt så länge man är sann mot sig själv.
Ska man lyssna på kroppen eller huvudet?
Det frågar jag mig ofta.
En blandning är väl antagligen det smartaste, men inte alltid så lätt.
Vem/vilka är viktiga för oss här i livet?
O vem tror vi är viktig men kanske endas får oss att må dåligt?!
Hur väljer vi våra vänner egentligen?
Väljer vi dom med en störskön personlighet som vi klickar med eller nöjer vi oss?
Säger vi alltid vad vi tycker o ska man verkligen det?
Ja ni förstår...
På den vägen någonstans är det...

Det första jag tar tag i som jag har lovat mig själv blir att:
RENSA DEN FÖRBANNADE VÄNNERLISTAN PÅ FB!!!

Hur många finns det inte där som får ta del av mitt liv helt gratis?
Utan att behöva vara vän med mig, eller ens hejja på stan?
Hälften hade nog knappt kännt igen mig...eller?
Nä, jag vill inte vara med i den där tävligen längre:
"Flest vänner vinner, för den är mest omtyckt?"
Klart att den första kärleken o sånna där gamlingar får stanna =)
Det visar ju bara att man kommit någonstans här i livet *ups*...haha!!
Någon snygging kanske...o dom som gör mig glad...de som skriver roliga saker!
Japp så får det bli...

Det händer så mycket i våra liv just nu utöver mina funderingar...
Så mycket jag hade velat berätta om men som inte kan göras här.

Vi väntar på så mycket...
Vi väntar på att tiden ska gå..
Att vi ska få svar på hur hösten kommer se ut...
Hur länge du ska andas...
Hur vi ska få ihop allt...
O va händer sen?...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela