Mitt perfekta lilla kaos...

Reserven!

Publicerad 2010-07-12 14:00:32 i Vardagligt,

Tusan me!!!
Fick mitt antagningsbesked nu innan o jag är reserv!
Ser mörkt ut...så det är tur man har en plan B.
Men som sagt, trodde nog inte riktigt jag skulle komma in just nu heller för den delen.
Men chansar man inte så får man ju aldrig veta =)
O än är det inte klart...jag kanske får glida in på en räkmacka mot slutet=)

I em blir det trädgården o finbesök av de finna vännerna o deras barn!
De ska planeras för en sommarfest som vi kom på att vi skulle ha när vi träffades på midsommar!
Är det inte alltid så?
När man är på en fest så planerar man genast för nästa?=)
Snacka om att leva i nuet=)

Får se hur det går dock, pelle liten är på sitt ABSOLUT bästa humör idag! *suck*
Men jag förstår han, han lider verkligen av denna värmen!
Men me lite (läs överdrivet mycket) kylbalsam o en glass så kanske...kanske jag kan få han på bra humör igen=)

Men vänta lite nu...
Nu glömde jag ju en sak!
Jag är reserv på mitt första val men på mitt andra val kom jag in!!!
Det är därför jag inte sitter o sliter mitt hår o gråter!
Plugg blir det, sen var, det återstår att se=)
Så grattis till mig då, ta mig tusan!
*skratt*

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-12 17:39:53

Grattis till att du kommit in, var har du kommit in och var är du reserv? Även om du tackar ja kan du tacka ja till reserv plats på de platserna som ligger före i listan... Tror det står på studera exakt hur man ska svara. Har både ringt och messat Charlie men inget svar. Ville bara se hur ni mår efter allt?? Hälsa familjen. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela