Mitt perfekta lilla kaos...

Semester o ont i magen!

Publicerad 2010-07-10 11:39:57 i Vardagligt,

Det är inte bara min semester som drar igång i nästa vecka, utan också ett nervöst magkittlande!!!
Det är v 28.
Det är första antagningsbeskedet som kommer då!
Jesus va nervös jag är...
Då får man veta om man duger eller inte..
Om man är tillräckligt smart=)
O anledningen till min nervositet är att denna gången är på det på riktigt!
Denna gången har jag bestämt mig.
Denna gången har jag sökt drömutbildningen som jag aldrig trodde att jag skulle kunna komma in på.
Jag chansade, bedömde avstånd o pendlingsmöjligheter.
Förberedde mig, tänkte framåt, planerade...
O nu bara väntar jag...
Samtidigt som jag är livrädd så vet jag att det är nu det händer.
Det är nu det måste hända, för sen har jag andra planer=)

Gud jag måste gå o tänka på nåt annat=)
Dagen kommer spenderas hos UNDERBARA mormor...
Där är det lugn o ro o man kan tänka klart!
Eller inte tänka alls, bara vara kanske=)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-11 08:30:41

Vad roligt!!! Håller tummarna för dig.

Är det den utbildningen jag tror? haha

kraaam.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela