Mitt perfekta lilla kaos...

Va é det här för väder?

Publicerad 2010-07-30 14:59:34 i Vardagligt,

JESUS, jag blir galen!
Man blåser ju bort om man går utanför dörren!
Det ända som jag tycker är lite spännande nu är att se exakt HUR länge grannens staket ska stå upp=)
Dom satte upp det för några veckor sedan o redan då sa jag att det här kommer gå åt pipan om vi inte sätter fast det ordentligt i marken...Då menar jag att vi skulle gjuta eller nåt liknande...
Men...
Så blev det ju INTE!
MÄN kan ju TYDLIGEN ALLTID bäst när det gäller sånt...
Ja ja vi får väl se...
Annars blir det jag som sätter mig på altanen när det är dax att röja upp allting o mimar:
"VA VAD DET JAG SA?"
*skratt*

Liten sover, basse är o införskaffar film till ikväll.
Tanken är att jag ska baka sen...
Tanken...säger jag nu..
Inte meningen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela