Mitt perfekta lilla kaos...

Vi ska börja med en ny grej här!

Publicerad 2010-07-09 20:53:08 i Fia Testar,

Det har jag kommit på helt själv=)
Varje torsdag i fortsättningen så ska vi ha "Fia testar" här på bloggen.
Torsdagar är lite av en magisk dag så varför inte göra den ännu bättre? =)
Då kommer jag alltså att testa nåt helt nytt, galet, kul, tråkigt, ja vem tusan vet!
Kul va? Nåt måste ni ju ha att se fram emot=)

Igår va det ju torsdag men då va jag så slut i huvudet så vi får ta va som hände då nu istället!
Då testade jag på att ha ett medium här hemma!
Det ni=)
Det va en väldigt märklig o nervös upplevelse vill jag lova o faktiskt någonting som jag har gått o funderat på väldigt länge.
Jag har ju lätt för att känna på mig saker o under den här hösten/vintern/våren så har det blivit ännu "värre".
Men samtidigt väldigt välkommet!
Vi pratade mycket igår hon o jag om vad som händer när man går igenom en kris, om man blir mer mottaglig?
O det blev man ju tydligen så där fick jag svar på mycket.
Jag har drömt jättemycket, funderat jättemycket, vetat saker jag inte borde vetat om osv.

Problemen började egentligen när vi flyttade hit kan man väl säga.
Energierna i huset.
Detta va någonting vi visste om men tänkte väl att nya golv o lite färg på väggarna skulle göra susen för att huset skulle bli glatt igen.
Men det suger energi ur en.
Nu blir det här ett rätt tråkigt "fia testar" inlägg me tanke på att jag vill behålla mycket som kom fram för mig själv.
Det är alldeles för personligt.
Men besök hade vi menade hon på.
Bland annat en släkting till mig som gillar att vara i köket o frågade varför vi inte sitter där oftare.
Hon menade att vi mer eller mindre slängde i oss maten o sen gick igen.
Mycket stämde in på hennes beskrivning av personen o det kändes väldigt märkligt att hon är här o tittat till oss, att hon gillar att vara här.
Jag blev rörd faktiskt...

Så nu har vi renat vårt hus o jag vet inte om det är inbillning eller inte men luften är lättare att andas.
Det är mysigt att komma hem o jag känner verkligen en skillnad.
Sen kan man ju få tro vad man vill.
Att det är inbillning eller vad som helst.
Men så länge jag mår bättre o känner någonting så väljer jag att tro=)

Har ni gjort nåt sånt här någon gång? eller kanske funderat på det?
Funderar ni så tycker jag att ni ska testa, verkligen!!!
Ingenting kan ju gå fel mer än att det är någonting som ni kommer skratta åt sen, men jag tror inte ni kommer göra det!

Det finns så mycket som inte har en logisk förklaring så varför inte?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela