Mitt perfekta lilla kaos...

Att flyga med en vinge!

Publicerad 2010-06-14 17:54:40 i Vardagligt,

Ja du hör ju hur det låter!
Det är svajigt kan jag lova.
Ibland viftar man som en galning men kommer ingenstans.
Ibland kanske man kan lyfta men störtar igen.
Ibland kanske man vill, men det räcker liksom inte till.
Du kommer ingenstans...
Trampa i sirap...
Besviken...

Med en vinge klarar du av det grundläggande, men inte så mycket mer.
Inte det du egentligen skulle vilja.
Du orkar inte!

Är det från den dagen du accepterar att du bara har en vinge som den andra börjar växa ut?
För jag tror mig se några futtiga fjädrar där...
Är det nu det händer?
(vågar jag njuta av stunden?)
O isf, hade du någonting med det att göra?
Eller gjorde jag det helt själv?
Jag vill ju gärna tro att det bara va jag, som vanligt=)
Jag fixar ju allt...

Hur lång tid tar det för en vinge att komma ut?
Man kan ju inte skynda på det!
Det kommer ju succesivt...
Jag hatar att vänta men har fått lära mig att göra det!
VÄLDIGT NYTTIGT!

Kryptiskt?
Ja

Nu:
Kvällsmat med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela