Mitt perfekta lilla kaos...

En grej till bara!

Publicerad 2010-06-25 09:07:35 i Vardagligt,

Jag är inte någon höjdare på att kolla hur vädret ska bli det ska jag erkänna.
Vill jag veta det, typ när basse ska ha utflykt med skolan då kanske jag kollar upp det mest för att veta.
Men oftast ringer jag Pappa (hur gammal är hon kan man fråga sig=))
Men saken är den att Pappa han har koll, mer koll än vädret själv=)

Vilket fall så har han tjatat om att jag ska kolla in på klart.se hur länge som helst.
Han säger att där har dom ta mig tusan ALDRIG fel.
Så nu mina vänner ska vi prova det här.

Vädret idag kommer enligt klart.se att bli såhär:

Kl 9:00 - är det molningt o 16 grader (än sålänge rätt=))
kl 11:00 - sol o 17 grader
kl 14:00 - sol o 18 grader
kl 18:00 fortfarande sol o 18 grader
kl 21:00 - sol o 16 grader
kl 22:00 - sol o 14 grader

Inget regn så långt ögat kan nå tydligen!
TOPPEN!!!
(mindre mat på mitt golv om alla kan sitta ute ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela