Mitt perfekta lilla kaos...

Ett fotbad senare...

Publicerad 2010-06-03 22:12:03 i Vardagligt,

...o jag tror att jag har koll på läget=)
Tack gode gud för att det är fredag imon o den här veckan snart är slut!
Varför är det alltid så att ALLTING händer på en o samma gång!
Just nu sitter man bara här o längtar efter att telefonen INTE ska ringa, att man INTE har ett SKIT inplanerat o att vädret är bra så man kan sätta sig med en kaffe o tidning ute i solen o bara njuta!
Det får bli min söndags sysselsättning tror jag allt!
Men då regnar det säkert bara för det=)

Nu blir det bingen o FY FAN va gott det ska bli.
Har sett fram emot det hela dagen!
Synd att man inte hunnit bädda rent, det hade varit höjden av lycka!
(hör du det kära man? HÖJDEN AV LYCKA, typ imon kväll när jag kommer hem ifrån ballunsen. HÖJDEN AV LYCKA =))

Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela