Mitt perfekta lilla kaos...

God morgon!!

Publicerad 2010-06-13 10:19:51 i Vardagligt,

Jäklar vilken natt *suck*
Känner mig bakfull, så lite har jag sovit=(
Mannen va iväg me kompisar igår så jag o liten va själva.
(basse é hos pappa)
O GIVETVIS ska allting hända då!!
Liten har varit hängig o förkyld ett par dagar men det är ju ingenting konstigt me det me tanke på att han började dagis för 2 veckor sedan.
Att det skulle komma va vi ju förberedda på.
Jag va bara glad att det höll sig till en enkelt förkyldning, me tanke på att där går vattenkoppor, svinkoppor o maginfluensa!!
HÄRLIGT... =)

I går åt han inte ordentligt o det gjorde ju mig lite nervös!
Han äter ju ALLTID!!!
Tom när han har haft maginfluensa så äter han, spyr o äter igen=)
Men han va bara konstig...
Varningsklockorna ringde väl lite o man borde väl lyssnat på magkänslan.
Men samtidigt vill man inte måla fan på väggen, för man vill ju inte ha rätt!!
23:30 börjar det.
SÄLLJUDEN!!
KRUPPEN!!
Jävla krupp fanskap!!!
Så det va bara att köra på rutin.
Upp me den lilla lilla kroppen som är så trött, rädd o förvirrad på samma gång.
Vyssa, vagga, lugna...
På med täcket, ut i friska luften, i med medicinerna, skicka smset:
"Krupp, kom hem!!!"
Somnade 2
vaknade 02:15
somnade 2:45
vaknade 3:15
04 blev det äntligen lugnt o den lilla lilla somnade nära nära.
Imorse vaknade han 8, pigg som en lärka, hes som en kråka=)
Då satt han på pappa o hoppade en stund, innan han la sig rakt över hans huvud o sa:
"NAAAAAM"
Vilket betyder kram...
Kunde inte göra annat än att le=)
Det är härligt att vara småbarnsförälder...
Tack gode gud för att han fortfarande sover middag, för det ska jag också göra idag kan jag lova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela