Mitt perfekta lilla kaos...

Hemma o vänder!

Publicerad 2010-06-19 13:09:31 i Vardagligt,

Ja det känns nästan så =)
Men innan dess så ska barnens väskor packas, duschen ska få sig ett besök, ansiktet ska sättas på osv...

Just nu sitter jag o målar naglarna, äter godis o kollar på barnprogram med basse...
Bättre lördag finns nog inte=)

Såg att dom visar bröllop på väldigt många kanaler idag..
Undra varför...
BARA GIFT ER NÅGON GÅNG SÅ DET HÄR KAN VARA ÖVER!!!!

Mamma o pappa ska ju ha barnen i natt o vet ni vad dom ska göra innan?
Jo, dom ska ha "bröllop/fotbollsfest" hos ett par vänner!
Dom ska alltså sitta där, fika o glo på bröllopet på tv...
Killarna ska sitta i källaren o titta på fotbollen!
Det är nog den enda gången som jag faktiskt hade valt att titta på fotboll på tv =)

Ja ja ni gör som ni vill!!
Men min tv ska vara av, tidningen ska inte läsas, radion är inte på, o idag ska jag inte klä mig i vitt...
Så det så...
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela