Mitt perfekta lilla kaos...

Ja just det...

Publicerad 2010-06-14 12:01:16 i Vardagligt,

...jag har ju ÄNTLIGEN tagit tag i att fixa en ny bloggdesign.
Bättre sent än aldrig=)
Därför kommer den se lite skum ut ett tag nu!!

Är hemma o vabbar idag!
Roligare kan man ju ha!
Jag HATAR att vara hemma med någon av barnen när dom är såfär lite halvsjuka.
Liten har feber o är vrålförkyld men han är pigg o orkar ungefär som vanligt.
Men man sitter ju fast här hemma o kan inte göra så mycket!
Samtidigt som man måste agera lektant när saker o ting blir allt för tråkigt!
Basse fick vara hemma ifrån fritids idag o som tur va hade hon ett par kompisar som också va hemma.
Annars hade jag suttit i skiten=)

Men jag ska inte klaga, för vet ni när jag vaknade i morse??
AV MIG SJÄLV KL 08!!!!!!
Lyssnade lite o insåg att båda barnen fortfarande sov.
Jag vågade knappt andas o skyndade mig genast att somna om=)
Sen vaknade vi allihopa kl 09!!!!!!!!!
Ibland har man tur...
Kanske borde köpa en lott idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela