Mitt perfekta lilla kaos...

Just i detta nu...

Publicerad 2010-06-09 21:20:36 i Vardagligt,

...bestämdes det att vi skulle fira midsommar här.
Här i mitt hus!!
O det va min ide ifrån början så jag har ingen att skylla detta dumma beslut på=)
Jag ska alltså ta hit folk som aldrig har varit innanför dessa dörrarna.
Ni skulle bara veta hur här ser ut just nu!
Ursäkta röran: men vi målar om!
I vardagsrummet dessutom, där alla springer HELA TIDEN o drar runt all skit i resten av huset!
Toppen!
Men men, många dagar dit o man kan ju ALLTID hoppas på bra väder!
Fast det o andra sidan hade väl varit att hoppas på för mycket!
Det regnar väl alltid på midsommar?
Den oskrivna regeln gäller väl fortfarande va??

Vet ni vad det är för dag imon kära ni?
Det är dagen då Basse bus slutar 1:an.
Fattar ni vad tiden går?
Helt galet....
Tycker inte det va alls längesen som man satt o lipade till "den blomstertid nu kommer" o förundrades över tösen som stod o sjöng på scenen o tänkte: "tänk att den söta däruppe är min"
O redan nu är vi där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela