Mitt perfekta lilla kaos...

Lovely day!

Publicerad 2010-06-03 19:33:09 i Vardagligt,

Vissa dagar är bara så där toppen bra, eller hur?
Idag har jag hunnit med HUR MYCKET som helst o det kan tom vara en underdrift, FÖR MYCKET skulle jag vilja skriva istället=)

Bland annat har jag hunnit med att klippa mig o färga håret!
Finns det nåt bättre än att sitta hos frissan o bli vacker!!!!!! LOVE IT!!!!
Nu ska jag inte tvätta håret på hela helgen så det fortsätter att ligga platt o vackert genom alla kalas o festligheter=)

Just nu ska jag kolla "sunes jul" med dottern!
kanske inte den mest passande filmen me tanke på årstiden, men det va den hon ville se, så då ser vi den också!
Inte mig emot, finns det nåt roligare än Pappa Rudolf?
Hahahahaha!!!!
Samtidigt ska jag bada fotbad o fixa naglarna!
Ja ni hör.
Snacka om att ta vara på ALL tid=)
Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela