Mitt perfekta lilla kaos...

Mim helg...

Publicerad 2010-06-18 09:58:12 i Vardagligt,

...som Liten hade sagt=)
Ja denna helgen ska bli min, bara min!!
Det har varit såååååå sjukt mycket det sista att jag börjar känna mig helt färdig i kroppen!
ALLA, o då menar jag verkligen ALLA har problem just nu!
En vän lider av anorexia som ni redan vet o där går det upp o ner. Man försöker finnas som ett stöd men ibland vet i tusan om jag gör nåt vettigt!
Min bror har blivit singel o följderna av det är att han vill vara med oss jämt=)
Bara mysigt, verkligen, ta inte det fel!
Det känns verkligen som om vi kommit varandra närmare under hela detta kaoset o han vet att vi finns där!!
En annan vän har också problem!
En tredje ville gärna träffas denna veckan men det hann jag inte me, (dåligt samvete)
Två släktingar ligger på sjukan o är dåliga *suck*
Allting händer liksom på en o samma gång här!

Så denna helgen har jag bestämt mig för att istället för att yra runt som en galen gnu så ska jag lugna ner mig o ladda mina egna batterier så jag står ut med alla era problem ett tag till!
Jag gör ofta så!
Koncentrerar mig på alla andra, men glömmer bort mig själv!
Men nix, inte nu inte, detta ska vi fånga upp i tid den här gången!
Så vi börjar helgen me att åka ner till halmstad o ha pyjamasparty!
Vår familj invaderar Maria o Karis nya lägenhet o tar allt va sängplatser heter!
TOPPEN=)
Det blir mys, grillat, film, mer mys, skratt, vin o prat!
Fy f*n va UNDERBART!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela