Mitt perfekta lilla kaos...

På tal om djurvän...

Publicerad 2010-06-08 21:01:43 i Roliga barn,

Ehhh Mamma jag har hittat världens äckligaste pryl


Kolla den är jätterolig


Fast va gör den nu? bet den mig?


HJÄLP!!!


Nej det här börjar bli obehagligt!


Bäst jag slääääpper


Sådär ja...


Ställde in kameran på att ta massa kort på en o samma gång.
O lyckades till min stora lycka få med det här lilla mordet!
Inte för att jag är stolt=)
Men det hör inte till vanligheterna att man lyckas få sånt här på bild=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela