Mitt perfekta lilla kaos...

Så sant som det va sagt!

Publicerad 2010-06-21 17:34:15 i Vardagligt,

Ja helgen kunde tydligen sluta precis hur som helst som jag skrev!
Finns en massa roligt, oroligt o HELT otroligt som jag hade kunnat berätta, MEN jag hoppar nog det....
Lite privatliv får man ju ha=)
Läste någonstans att i en blogg bör man vara personlig men inte privat...
Någonting som de flesta kanske inte tänker på, men som jag nu gör...

Vilket fall!

Jobbat idag, har fortfarande inte fixat headern till min blogg...
Det kommer det kommer...håll ut bara=)

Mannen har opererats idag.
O snygg är han vill jag lova!!
Hade jag inte tyckt så synd om honom så hade jag nog bjudit på en bild...haha!! (förlåt)
BÅDA öronen gott folk, BÅDA öronen är så inlindade o fina!!!
Han går som om han hade nackspärr o pratar som om han vore full=)
Han har ju lyckats med det helt otroliga att få en talginlammation i båda öronsnibbarna (av alla ställen).
Detta har i sin tur bara växt o växt o lett till att det börjar värka osv.
Läkarna sa till honom i vintras att han inte skulle överanstränga sig så träningen fick läggas på hyllan.
(det är därför jag har mer tvättbräda än han *harkel harkel* ) =)
O nu i SLUTET AV JUNI Så fick han alltså en operationstid.
BARA, flera månder försent!!
Men men vi klagar inte...nu är det gjort iaf...
O jag ska ta bort det förbannade bandaget sen...fy jag kommer spy...
JAG HATAR SÅNT!!
Men va gör man inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela